Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2014 16:45 - Търся колега хоби на кукла bjd
Автор: redrown Категория: Хоби   
Прочетен: 6794 Коментари: 6 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте! Казвам се Оксана. Аз съм от Украйна. (Аз съжалявам, моят български не е много добра. Аз уча да говори български). 
Искам да дойда в България. Аз се интересувам от това дали имате хора, които правят хоби кукли BJD. Украйна и Русия са широко разпространена е хоби. Има много сайтове и форуми за това. Украйна и Русия са широко разпространена е хоби. Има много сайтове и форуми за това. Ако някой знае за такива българските сайтове - моля да даде линк. 
А сега искам да ви кажа как да се справят с Украйна хоби на кукла. Имам няколко не прекалено скъпи кукли. За мен е удоволствие да не се имат за много кукли. Можете да имате един и направи свои ръце много дрехи, аксесоари, обувки и перуки ... Това е забавно работа, да създаде, и да видим резултата. Кукли е изкуство обект. Отговарят на естетически и емоционални нужди.
Искам да покажа на моите кукли и моите неща за кукли, направени със собствените си ръце. (Беше ми казано, че българите са много талантливи хора!)
Моята кукла на име Канела. За нея, направих лицето грим (make-up), рокля, перука, сандали, мъниста.
image
Кукла на име Карина (направих перука, грим)

image
Направих друга перука, вратовръзка и риза. (Ще се съгласите - в друга перука и дрехи тя изглежда по различен начин!)

image

Това е още един начин на Карина.
image

Още моята кукла Луна (ударение върху буквата У)
(направих рокля, перука, грим, колан, обувки)
image

Колко вкусни сладкиши...
image



Гласувай:
6



1. olivie - Zdr.
12.09.2014 18:09
V momenta 6te napravi6 pove4e pari ot VUDU kukli.
цитирай
2. redrown - Аз съм много доволен, че аз намирам ...
12.09.2014 22:35
Аз съм много доволен, че аз намирам форуми за кукли на българския ... Предполагам, че няма да намирам.
цитирай
3. germantiger - Привет
16.09.2014 08:20
Първо - добре дошла в блог.бг, дали ще продължиш да си тук или след време ще напуснеш блога е твой избор, но аз ти желая да намериш поне няколко добри познати тук и да подобриш българския си (ако желаеш, разбира се).

Второ - куклите ти са чудесни, първата като цветове жълто и черно е приятна комбинация, като аксесоари също си успяла и действително я намирам завършена. ВТОРАТА МИ ХАРЕСВА НАЙ-МНОГО - изчистена, ясна, буйни коси и бялото като чистота и внушение. Третата е интересна като облекло, четвръртата като коси, петата е класа (направих аналогия с Джаки Кенеди;), последната има поглед и придружаващ го грим. Втората и третата са една кукла (а може би и четвъртата), но във втора и трета са магнетични очите, косите както и позите. И все пак първата поне за мен беше изненада (и то при положение, че аз не харесвам естетически негърки:) Първата и нейните сандали и перфектна, позата също!

Трето - в БГ предполагам няма да намериш разбиране и много хора с твоите интереси - съмнявам се, но може да греша. Тези кукли поне тук засега НЕ са популярни, защото за тях не се знае. Подобно творчество с кукли аз познавам от братовчедка ми (която не е българка), от deviantart, от различни сайтове западни най-вече, но и от руски на amadiz. Мисля, че в България няма да намериш съмишленици, но опитай :)

P.S.
Извън темата
Аз имам с право мнително и дори лошо отношение към руснаци, поляци, чехи... По майка съм германец и нейната родина след войната е заграбена от руснаци и поляци - Ост Пройссен-Източна Прусия, мой прадядо е убит без съд и присъда, други роднини са съдени от "Народния съд", името на германския ми род е сменено със славянско итн итн итн... Мразя руската политика и престъпления (руснаците винаги посочват чуждите престъпления, но почти никога своите), но заедно с това харесвам Шишкин и неговите пейзажи, Куприн и неговата "олеся" и въобще творбите му, гения Чайковски и още много. Що иде реч до Украйна - разбира се, Богдан Хмелницки и Булгаков.

http://germantiger.blog.bg/izkustvo/2014/01/01/elfi-fei.1224031

http://germantiger.blog.bg/izkustvo/2014/02/19/nord-fentyzi-jena-3.1240291

http://germantiger.blog.bg/izkustvo/2013/08/20/kukli-severno-dete.1141107
цитирай
4. redrown - Ура!
16.09.2014 11:27
Най-голямо Благодаря ви! Това е най-изчерпателна, сбит, съдържателен коментар в моята практика на куклите!
Разбира се, че искам да намерам поне няколко добри познати тук и да подобрам българския си. (Четох коментар - всичко разбира. Научих много думи, но самостоятелно да формулира предложения не мога - да използвам преводач.)
Второ - Благодаря за комплимента моите кукли! Вторият, третият и четвъртият - една кукла Carina. (Това е, което ми харесва факта, че Bjd толкова различно, ако промените на облекло.)
Третият - и може би това е така. Може би, ако има българи в хоби куклите - те могат да бъдат на английски или руски говорещи форуми. Има някои големи форуми като BJD-club, dollplanet, английски голям Den of Angels. Но това е невъзможно да се намери на българите - огромни сайти.
Извън тема - аз много да мога се разсъждам... (болезнена тема)
Разбирам вашата предпазлива нагласа към руснаци...
Украинци - украинци. Те не са руски. (Чудя се че руските не признават укр."моите". Роднини от майка ми - всички руски - но когато дойде да ги посетите - те всички наричат ние "хохлы" (не е ласкателно прякори украинци)). Но въпреки това - много други страни смятат, че руски и украински една нация. Това не е така. Може би Харков - Е, може би има много на рускоговорящите. Но руснаци е навсякъде. Във Варна и Бургас ги също много.
Дядо баща ми е поляк. Всички други роднини е украинците. Освен майката. Харесва ми по-близо съм украинка ;) (Изобщо, аз вярвам, че всички хора са братя, защото това са произлезли от Ной и синовете му - Сим, Хам и Яфет.)
Ние имаме един анекдот... Там не е много културно съдържание, но тя завършва със следните думи: родно място не избират.
цитирай
5. germantiger - "Отзад - напред" :)
16.09.2014 21:47
- Разбира се, че правя разлика между руснаци, поляци, украинци... Познавах украинка от западните и от нея научих обидната "квалификация" москали за московците/руснаците. Моето мнение (като на всеки разумен човек) е, че хората сме добро и лошо, това е нормално и естествено, няма изконно зли или прекрасни народи - украинци, руснаци, българи, германци - всички имат хубаво и лошо било днес, било в история и минало. Кръвта също НЕ е руска или германска или украинска, тя е само A, B, AB, +/- и Резус фактор ;) Символа и самосъзнанието обаче, правят човека като принадлежност.

- С българския се справяш добре, разбираемо пишеш за всеки, ПОХВАЛНО Е ЧЕ СЕ СТАРАЕШ и си създаваш неудобство да пишеш в блог.бг на език, който все пак не ти е роден.

- ПРАВИ ОЩЕ ПОСТИНГИ ЗА ТВОИТЕ КУКЛИ (поне аз бих те окуражил и стимулирал за това), ЗА ВСЯКА ЕДНА КУКЛА В ТОЗИ ТВОЙ ПОСТИНГ БИ МОГЛА ДА НАПРАВИШ ОЩЕ ПОСТИНГИ - 1 КУКЛА - 1 НОВ ПОСТИНГ. Покажи (ако желаеш) още твои кукли с разл. аксесоари или кукли на други хора - ти решаваш.

Благодаря за написаните от теб:
BJD-club
dollplanet
Den of Angels
ще ги потърся тези дни

Поздравления за аватара ти - има приказност и стремеж към красиво!

P.S.
И пак да отбележа
Първата кукла е най-човешка в изражение и за мен най-завършена и изненадваща. Втората и третата намирам за най-красиви като коси, очи и дрехи. Петата кукла е класа, особена е.
цитирай
6. redrown - ПЪРВО - Напълно съгласна! Обичам ...
17.09.2014 11:45
ПЪРВО - Напълно съгласна!
Обичам истински украинци от западната (те запазели своята култура и език). Жалко е, че аз не живея там. Тук ние Слобода. (Харков е синоним Barabashovo пазар). Нямат култура, нямат символа и самосъзнанието... (Добре - аз няма да се оплаквам ...) :)
Имам голямо желанието уча български. Ако съм грешка - моля, поправяйте ме винаги.
--- Добре! Имам планове да покажат пълния фотосесията Канела в жълта рокля. И аз имам страхотна фотосесия Karina в костюм - тази "дама X" (Аз ще направя постинг по-късно)
--- Благодаря на похвала за аватарка... (blush)... (захарозно) моят съпруг казва - като Барби си...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: redrown
Категория: Хоби
Прочетен: 39038
Постинги: 6
Коментари: 44
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930