Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2014 00:47 - Кукли BJD - те са моята любов.
Автор: redrown Категория: Изкуство   
Прочетен: 6009 Коментари: 6 Гласове:
2



 Здравейте! Аз уча български (може би ще бъдат грешки - извинявайте).
Аз имам хоби. Това е кукли и всеки неща за куклите. Обичам изкуство и всякакви предмети на изкуството. Имам няколко колекционерски кукли. За тях аз правя дрехи, обувки, перуки. 
Някой колекционер на картина, някой на фигурки, на някого за нещо друго... Аз съм майсторка.   Харесвам направих всички хубови неща за моите кукли.  
Канела - фотосесия в жълта рокля.
image
image
image
image
image
image
image
imageimage

Още снимки в природата.

imageimage
(Море, Крим. Обичам море!)

Обувки на Канела - отблизо ---


image

Благодаря за гледане!!!





Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - :)
19.09.2014 15:49
Ако правилно разбирам - ти правиш рокличката, обувките, в случая герданчето и подобни аксесоари? Можеш да промениш позата на куклата, мястото където я фотографираш/заснемаш и евентуално прическите?!

- Цвета на роклята чудесно подхожда на черната кожа
- Дължината на рокличката също - не е прекалено скъсена за да е фриволна или "мръснмишка", не е прекалено дълга, за да е сериозна, която на горещ негърски нрав също не би подхождало - с "две думи" - цвета и дължината на роклята са чудесни.
- Цветовете на обувките и това, че са "сандалети" също подхождат на куклата и роклята, бисерите или перлите са също великолепен детайл
- Герданчето с неговата дължина и зеленото в него веднага напомнят на нещо бразилско или на Боб Марли ;)

Фотоса при водата и това, че е боса ми хареса!
цитирай
2. анонимен - само така!
21.09.2014 23:47
Благодаря! Аз правих всички аксесоари, дрехи, обувки... перуки, Това съчленен кукли - всички стави в движение (всички BJD е такава). Много човешки пози. Прическите мога да променям - това е перуки.
Благодаря за това, че коментираш в детайли!
(и тук тя е в друга перука http://cs419823.vk.me/v419823064/7f84/meEDv0HnaLw.jpg)
цитирай
3. анонимен - p.s.
22.09.2014 00:53
От redrown:
Твоята дума "мръснмишка" - това е сива мишка? (ние казваме така) - благодаря на вашата помощ аз уча забавни думи на български! (в моя речник сега две)
цитирай
4. germantiger - ...
22.09.2014 20:27
В твоята фотосесия повече ми се нрави, отколкото с късата перука ;)

P.S.
Допуснал съм правописна грешка в първия ми коментар - исках да напиша МРЪСНИШКА, флирт, фриволна, провокативна, секси ;)
цитирай
5. redrown - Благодаря много!
27.09.2014 20:48
Благодаря много!
цитирай
6. remeia - Истински Iplehouse и Dollmore!!!!
20.03.2015 10:12
Аз се регистрирах тук само за да си пиша с вас. За съжаление, виждам, че отдавна не сте писали тук. Надявам се всичко с вас да е добре! Аз използвам Skype: Lady_Bourgaska. Моят facebook: https://www.facebook.com/princess.cake1
Ще се радвам да си говорим за нашата обща любов- куклите!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: redrown
Категория: Хоби
Прочетен: 39112
Постинги: 6
Коментари: 44
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930